lbs halmstad



jag har alltid tänkt mig att gå media. varit inställd på det, speciellt lbs skolan.
men nu är jag inte så säker längre, jag känner att lbs journalistik lockar mer.
men då får jag ta mitt pick & pack och flytta till halmstad.
som tur är så stöttar mina föräldrar mig igenom detta något extremt, vilket jag är oerhört tacksam över.
förstår mig inte på de föräldrar som förbjuder sina barn att följa sin dröm.
vet dock inte själv om jag är redo för en flytt. vi får se efter öppet hus.

/ lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte lätt det där med val...

2009-11-20 @ 11:27:31
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: ?

Jag tycker ni borde blogga dagligen. gillar asså läsa era blogg snälla skriv mer.

2009-11-21 @ 19:55:29
Postat av: Jennsan

härligt med stöttande föräldrar. det är inte lätt när man står ensam och inte har något stöd! gymnasieval är bannemig svårt, tur att man bara behöver välja gymnasie en gång i livet. sen kommer högskola....

2009-11-21 @ 19:55:43
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0